onsdag 9 mars 2011

jag va där runt kanske 6 veckor sammanlagt i somras.. i en annan stad hos mina kusiner.
det började väl med att jag bodde hos mina kusiner och "hängde" med dom.. osså pratade jag med några av **** kompisar när vi var ute en kväll.. **** är min kusin.. lika gammal som mig
osså ringde +++ och vi skulle iväg till ett ställe o kolla på natt cup i innebandy
han fråga liksom vem jag var och sånt och sen träffade vi honom på cupen..
jag satt en bit i från tyckte väl han såg bra ut osv..
men inge mer..
han satt liksom o snegla på mig bra länge innan han hade frågat **** efter mitt nummer..
så smsade han mig o skrev möt mig utanför efter den här matchen..
så jag gick ut dit.. **** o dom andra satt kvar för vi skulle vara kvar hela natten..
osså mötte jag han utanför och ja han frågade lite om mig o sa att jag var söt osv..
så gick vi iväg till skolgården aldelles bakom och satte oss på sån där "kompisgunga"
så låg vi där typ 3 timmar och typ pratade om allt mellan himmel och jord
så gick vi in igen för att dom andra inte skulle fundera... jag visste liksom inte om jag gillade honom efter som det hade gått så kort tid..
men ja .. han fortsatte smsa mig i flera dagar efter vi hade träffats första dan..
o skrev liksom " saknar stunden på gungan..
"ta mig tillbaka" "vill ha dig här"
osv..
o ja vi träffades ju mer o mer med **** o dom andra..
men det var ju aldrig så att vi satt o kolla på film o mös..
det var liksom fotbollsmatcher och tvspelsturneringar..
sen en kväll så frågade han om jag hade lust att kolla på hans match... o ja det var ju klart jag ville det..
**** frågade vart jag skulle o då sa jag att jag läst på fb att det var match osså följde**** med..
han drog typ efter halva matchenmen jag stannade.. så efter matchen fick jag sms igen att jag skulle vänta där på läktarn.. osså kom han typ sist .. när alla hade dragit..
han gick typ direkt fram o kysste mig .. och sen stog han o höll om mig värsta länge..
o jag visste fortfarande inte vad jag tyckte..
sen gick vi o la oss på gräsmattan o låg där bra länge o pratade .. när jag skulle hem sen så strulade vi och han typ viskade massa saker till mig .. men jag hörde typ inte ..
men han vägrade upprepa vad han sa .. för det frågade jag honom sen..
efter typ en vecka när vi hade träffas sådär på kvällarna o sånt.. så började jag tycka om honom ordentligt..
jag vart liksom glad av att se honom..
så kanske efter jag varit där två veckor så började jag bo hos honom.. 
fick såklart förklara för kusinernas mamma men hon förstod och höll det tyst..
vi sa att jag hade en kompis där som jag ville sova hos bara
o alltså dessa kramar är någonting man aldrig glömmer..
jag blev liksom glad..
sen åkte jag iväg på cup en vecka och det var riktigt jävla jobbigt..
så när jag kom hem till min stad så pratade jag med +++ och jag åkte tillbaka till deras stad.. fast till honom..
och jag var där 3 veckor till..
o alltså vi låg inne i 3 veckor och kollade på film och spela tv spel..
förutom när han tränade då..
o typ låg o kolla på stjärnorna på kvällarna .. o typ sånt..
mitt liv var underbart! Snacka om riktig tonnårskärlek.
sen så var dom där veckorna över... o ja jag åkte hem..
vi fortsatte prata .. o jag saknadehonom rejält..
men jag visste ju liksom inte om vi var tsm llr inte..
så det bara försvann .. ni vet som det blir med kompisar när man kommer ifrån varran
och ja.. vi slutade bara skriva rätt som det var..
vi slutade ringa..
o allt..
och jag saknar honom som fan..
o nu .. för kanske någon vecka sen så la han till mig på fb.. hade inte sett han där förr..
o han började skriva på sms igen..
det första jag fick... " hur kunde det bli såhär? hur kunde sommaren bara försvinna? kan du skruva tillbaka tiden och ta mig tillbaka? Jag saknar dig ¤¤¤¤ , jag har aldrig varit så glad"

vad ska jag säga ? vad ska jag tro ? vad ska jag göra ?  
ska jag börja om igen?
Ska jag tror att det går att hålla någonting på distans ?
Eller bör jag våga tänka att det finns mycket närmare ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar