onsdag 2 februari 2011

Anonymt har jag valt att skriva här! Att kanske skriva ur mig ilska, Ångest , kärleksproblem , kompisproblem och i stort sett alla andra problem och känslor ! Både bra och dåliga saker .. Sånt här man sitter och håller inne och vill berätta men kanske inte riktigt vågar..
Det finns få som vet vem jag är som skriver här .. Och så får det förbli. Jag vill bara kunna ha en öppen "känslo/tankebok" som alla kan ta del av , !
Känslorna för mig är ganska viktiga eftersom jag är otroligt känlig och lätt sårbar.
Jag har lätt för att komma till tårar .. Men dock bara vid tillfällen med mycket känslor inblandade! Skulle någon göra mig illa eller jag skulle göra mig illa så reagerar jag inte .. Men när det kommer till känslosammare saker så är jag väldigt svag..
Just nu t.ex. Går jag egenom en rätt jobbig period där jag kan få som små anfall eller attacker där tårarna rinner utan stop och utan anledning , den här perioden där man bara känner sig som dum och desperat och bara vill ha någon att krama om ..
Den här perioden när man kan få klumpar i hjärtat att försvinna med ett enda sött/gulligt ord från någon man tycker om , och det är nog det jag tänkte mjukstarta med nu..
Jag lever i min värld .. Förmodligen har dom som läser det här olika uppfattningar om min ålder (om dom inte vet vem jag är såklart). Jag tänker inte berätta det heller med det kanske framkommer med tiden och mina inlägg ?
Om jag säger att jag är i det läget där alla andra verkar ha killar eller iallafall har någon som dom tycker om som kanske tycker om dom lite tillbaks så kanske ni får en liten uppfattning..
Särskilt jag känner mig värdelös , jag vet att mitt liv just nu inte behöver någon kille ..
Men det är bara livets rundgång .. Man vill ha någon som ger en stöd vid sidan om .. Om det så gäller en fotbollsmatch eller en jobbintervju..
Jag bara vill komma fram till att mitt liv just nu .. Har kärleksproblem som ska lösas!
Det är nog dags att göra kväller , men mer kommer imorgon !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar