onsdag 2 februari 2011

Låg och tänkte rätt länge igår innan jag somnade..
Med tanke på hur glad jag var igår när jag somnade, så var det bara positiva tankar.
hur kan man bli så glad av ett sött sms?
det gjorde nog nästan min dag.
bara att man känner att någon tänker på en och hör av sig.. det verkligen värmer!
låg nog och små log igår innan jag somnade. Hoppas veckan flyter på med bra fart nu !
nästa vecka ska jag ta ett stort steg och göra någonting jag aldrig trodde jag skulle våga..
jag måste nog bara intala mig själv om att göra det lite mer först!
Tankarna flyger runt som elektronerna runt en atomkärna just nu..
Skulle jag skriva ner alla tankarna som flyger kring här.. då skulle jag nog inte vara klar förens om ett år eller något liknande..
men sist så skrev jag att jag hade kärleksproblem som behövdes lösas..
Jag har ju faktiskt någon som verkligen förgyller min vardag utan att jag egentligen märkt det..
det är det som tar störst plats i min hjärna just nu..
hur jag kunde vara så dum att inte se det?
så mitt uppdrag till mig själv är att se till att den här personen i fråga får tillbaka lika mycket som den har gett till mig (utan att jag märkt det, hur kan man va så blind??).
För jag måste ju faktiskt säga att det är en person som jag tycker väldigt väldigt väldigt mycket om ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar