torsdag 10 februari 2011

They never saw what they had until she was gone !

Jag är så trött på allt , hur ska man egentligen förklara livet? Jag vill inte vara kvar här.
Jag vill flytta till England och aldrig mer komma hem !
Jag åka och uppfylla mina drömmar , inte gå hemma och vänta på den rätte .. Han finns nog inte här ..
Jag behöver honom.. Han som inte finns riktigt än ..:(
Så snälla. Låt mig åka.. Om jag fortsätter här hemma? Okej jag har kanske än chans.. Men om jag misslyckas då? Då har jag inget annat att gå på .. Så vill jag inte ha det..
Man kan inte heller gå och tänka att man ska misslyckas.. Men jag måste ju ha fler val, och just nu finns det inga andra val för mig än det rätta.. :/ jag håller tummar och tår. Varje natt så drömmer jag olika saker .. Ofta är det drömmar om någon annan .. Och när den vaknar vet den om att jag drömt om den och pratar med mig .. Som om någon berättar vad jag drömt om ..
Ögonen förblöder och jag behöver få någon aldelles egen speciell! Men som sagt .. En dag kommer han nog ..:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar