måndag 7 februari 2011

är det såhär det ska vara va?
Ena sekunden så duger man.. men sen ska man bli nermald som köttfärs!
utan att gjort ett enda felsteg ska man bara bli totalt dissad? är det så alla killar ser på oss tjejer..
det här som kallas ungdomskärlek.. eller ja.. det som ska föreställa ungdomskärlek kan bara gå och hänga sig!
Det ställer fan bara till det hela jävla tiden!

"Killen - jag älskar dig nu och föralltid! (menar tills jag hittar nån snyggare tjej)"
"Tjejen - jag älskar dig nu och föralltid! (menar tills du dissar mig)"

Just nu känner jag igen mig , inte för att jag vet om läget är just precis sådär .. men man bygger upp en massa förhoppningar för att det känns så jävla bra till en början, sen kommer det där jävla stupet som bara hugger en rakt under fötterna så man ramlar rakt ner och aldrig mer vill se ljuset igen!

Jag blir så jävla ledsen o besviken , alltså här har man gått i flera dagar och samlat mod till att fråga dig om du vill träffa mig.. alltså det går på 2 sek ! TVÅ JÄVLA SEKUNDER , sen började du göra parodi av mig!
"jag skulle aldrig någonsin dissa dig , eller vara elak mot dig"
men LJUGA!? det kan du !
jag har inte gjort ett skit.. och du fattar verkligen inte!?
jag trodde du var speciell , men jag hade så fel..
du är bara en av alla andra tidsinställda bomber..


hoppas du ångrar dig..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar