tisdag 15 februari 2011

Det är så här jag kommer va , acceptera bara mitt jag!
Jag har väntat så och längtat , kan knappt förstå det nu idag! orden bara kommer på mitt papper från min mun , jag kanske finner lycka om han inte är för tunn.
Du kommer aldrig att få se den sida som jag har , strax om några dar, då finns den inte kvar!
Alla går på utsikt och på utsidan som fjöst .. Därför man står ensam ! Helt lönlöst!
att du för en gångsskull kan acceptera den jag är!
Jag mår nu riktigt bra , kan det bli bättre än så här?
Det tog ett tag på sidan men jag vände ryggen till , alla jävla killar .. Vem gjorde så ni kom till?? 
Ni driver med våra känslor men utan riktig koll,
Haha, ni fan beter er som små elaka troll! 
Och sen kom du till min värd , som existerar nu !
Varför kom du ej tidigare ? Det frågar jag dig nu!?
Du vände på min känsla och nu mår jag riktigt bra! Inte helt rutten , innuti mitt skal! 
Nyfikenhet och glädje , helt orohetsfri !
Jag vill vara i din famn och så det alltid ska förbli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar