tisdag 15 februari 2011

Tänker på dig jämt , drömmer om dig jämt , önskar att du var här , JÄMT!
Ord kan inte förklara hur orolig jag är för att du ska ge dig själv till någon annan :( önskar mer än allt annat i världen att jag fick vara i dina armar , jag önskar att jag fick dig i ett paket under granen ..
jag älskar dig över allt ! Trodde inte det fanns någon så underbar som du ! Det vi har ska vara mer än en kväll!  Jag vill föralltid ha dig hos mig , vill kunna komma när jag är ledsen och få en kram , bara få känna trygghet ! Det gör jag hos dig och inte hos någon annan, bara tanken av dig hos någon annan gör mig knäsvag :( som jag sa! Över allt på hela jorden önskar jag att jag fick vara i din famn , 
Du är den jag ringer om någonting har hänt , du är den jag textar för att bara fördriva tiden på ett underbart sätt, du är den jag tänker på för att bli glad, du .. Du är den söta underbara korta fräkniga killen som man inte kan släppa blicken ifrån när du spelar fotboll !
Du är han som jag kan berätta allt för , han som får mig att le .. Det är dig jag föralltid vill ha närmast hjärtat ! Du betyder allt för mig ! Jag älskar dig mer än du kan förstå ! 
Hela mitt liv , alla mina känslor , alla mina tankar , hela jag!
Det är du som fyller ut tomrummet i mig ! Du är "My missing puzzle-piece" ! För dig ska jag göra det tusen gånger om ! Du är min ängel och jag älskar dig ! I'll keep thinking about you!
Du är mitt allt , min ängel på jorden 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar