torsdag 3 februari 2011

Vad bygger livet på för grund egentligen ?
Vad är hela meningen med att leva?
Klart jag tycker om mitt liv och trivs med mig själv.
Men alla har ju sina tankar om varför just vi lever här och nu.
Jag skulle gärna vilja veta varför.
Jag behöver honom som gör mitt liv bra.
Jag kanske inte behöver ta stora steg redan nu , men alla har vi varit kära! O just nu sitter jag i den situationen när jag är aldeles upp över öronen ungdomskär! Jag förmodar att dom flesta vet hur det är.
Men om det ska vara så lätt? Är det det livet går ut på? Att födas , bli kär , skaffa ungar och dö? Då skulle man nog nästan klara sig med några år.
Livet är så mycket mer..
Och jag vill höra andras åsikter och tankar !
Så komentera gärna dina åsikter! Inga åsikter är för dumma för sånt här!
mitt liv vill ha sin själsfrände , och det vill mitt liv ha ganska omgående.. För han betyder mer än någonting för mig ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar